Algemene voorwaarden
Deze ‘Algemene Voorwaarden’ zijn van toepassing op de relatie tussen Frituur Pa’tatje en de Klanten. Frituur Pa’tatje gebruikt een gepersonaliseerd bestelplatform.
Definities
Bestelling: een bestelling van de Klant uit het Aanbod die via het bestelplatform geplaatst wordt.
Aanbod: het productaanbod van Frituur Pa’tatje dat door de Klant via het bestelplatform gekozen kan worden.
Restaurant: een bedrijf dat maaltijden, dranken en aanverwante artikelen bereidt en verkoopt en voor de totstandkoming en betaling van Overeenkomsten het Platform gebruikt.
Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Klant en het Restaurant over een Bestelling en het afhalen van de Bestelling.
Service: de commerciële diensten en/of werkzaamheden die door Frituur Pa’tatje worden aangeboden aan de Klant, onder meer het voorzien van het productaanbod (maaltijden, bijgerechten, opties en dranken) en het bereiden van de maaltijd.
Platform: de website(s), apps, tools en andere apparaten waarop de Service beschikbaar wordt gemaakt.
Klant: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een Bestelling plaatst via het Platform.
Frituur Pa’tatje: Frituur Pa’tatje handelend onder naam Frituur Pa’tatje (btw-nummer: BE 0846.424.869) handelend voor zichzelf en namens elke rechtspersoon of persoon die direct of indirect, controleert, wordt gecontroleerd door of onder de gemeenschappelijke controle valt van Frituur Pa’tatje.
Identiteit
- Frituur Pa’tatje handelend onder de naam ‘Frituur Pa’tatje’
- Btw-nummer: BE 0846.424.869
- E-mail: info@frituurpatatjezwijndrecht.be
- Adres: Heidestraat 78, 2070 Zwijndrecht
- Telefoon: 0477 26 03 35
Toepasselijkheid
De Klant gaat door middel van het plaatsen van een Bestelling direct een Overeenkomst met het Restaurant aan voor de levering van het door de Klant geselecteerde Aanbod. De Klant is gebonden aan de Bestelling en heeft geen recht op terugbetaling, behalve in het geval van annulering door het restaurant.
De Overeenkomst
De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant de Bestelling definitief maakt door het klikken op de knop ‘Nu betalen’ tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via het Platform.
Na ontvangst van de Bestelling zal Frituur Pa’tatje de Bestelling elektronisch aan de Klant bevestigen.
De Klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Frituur Pa’tatje te melden.
Over de status van zijn Bestelling dient de Klant na het plaatsen van de Bestelling telefonisch of per e-mail (zoals aangegeven bij het plaatsen van de Bestelling) bereikbaar te zijn voor Frituur Pa’tatje.
Indien de Klant kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij/zij op de gekozen tijd aanwezig te zijn op de afhaallocatie van het Restaurant, die in de bevestigingsmail, tekstbericht of op de website van Frituur Pa’tatje is weergegeven.
Bij ophaling van de Bestelling kan het Restaurant vragen om identificatie als de Bestelling alcoholische producten of andere producten met een leeftijdslimiet bevat. Als de Klant zich niet adequaat kan identificeren of niet voldoet aan de minimumleeftijdseisen, weigert het Restaurant de betreffende producten aan de klant te leveren. In dat geval kunnen annuleringskosten in rekening worden gebracht
De goederen worden klaargemaakt zoals omschreven op de factuur of in de bestelbon. De koper dient de geleverde goederen onmiddellijk na te zien. Eventuele klachten moeten onmiddellijk na ontvangst worden overgemaakt.
Frituur Pa’tatje aanvaardt geen aansprakelijkheid in verband met de uitvoering van de Overeenkomst.
Ontbinding van de overeenkomst
In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Klant geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen niet door de Klant bij Frituur Pa’tatje worden geannuleerd. Annulering van de Bestelling door de Klant bij het Restaurant is slechts mogelijk indien het Restaurant expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Klant mogelijk is.
Het Restaurant heeft het recht de Bestelling te annuleren als bijvoorbeeld het Aanbod niet meer beschikbaar is, de Klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer, andere contactgegevens heeft opgegeven of in geval van overmacht.
Indien de Klant een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven, niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Frituur Pa’tatje besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Klant te weigeren.
Betaling
Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig artikel 4 van deze Algemene Voorwaarden, is de Klant verplicht om het Restaurant te betalen voor de Bestelling. Door de Klant kan aan die betalingsverplichting worden voldaan door te betalen met een online betaalmiddel via het Platform.
Het (gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling is alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling is uitgevoerd.